lördag

vaknade vid 11 av att johan startade datan , dumma unge :P haha . gjorde mig iordning och åkte med familjen t irsta för att fira niclas som fyller 18 imorn , grattis !
drabbades av en allergichock från deras jävla hundjävlar . helt sjukt , brukar lixom inte reagera på dom :/ helt galet , men iaf ..
lite jobbigt eftersom jag ska festa ikväll :/ men men .. dessutom får vi gäster snart , väldigt mysigt att jag mår så här då ..
men men , inget ska få stoppa mig från att festa ikväll ..
ska iaf börja dricka lite smått nu så jag är lite glad i hatten när jag kommer dit , jag ska inte ha nå med mig för jag ska t farmor imorn och äta så kan inte dricka så mycket idag .. blir en hyffsat lugn kväll ikväll .
men men ska ta och börja fixa mig nu ..
hörs , hooj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0