mys söndag

det blev lite 2½men med lillasyster tills jag råkade somna , huhu . sov inte så länge för mackan ringde och ville att jag skulle följa med dom & kolla på hans innebandymatch . så jag drog mitt feta arsle ur sängen och duschade på 3minuter och gick sen ut till parkeringen och åkte med dom till Ramnäs .. mackans lag (rönnby) fick stryk , kommer inte ihåg med hur mycket men det var några mål iaf :P huhu . dom körde emot sura :P hahah .
efter den matchen åkte vi till wenströmska och kollade på Råby-hökåsen , med roffe, bäckis och någon mer .. såg bara dom 2 första sen åkte vi hem , då vi åkte ledde råby med 17eller 18 emot hökåsens 4 :P hahah . när jag kom hem blevre ensam mamma söker och bebisrån med leverpastej :) gottgottigottgott :Dhehe . nu ska jag iaf lägga mig i sängen och kolla på i hennes skor som går på tv och förhoppningsvis somna till den :) hehe . godernatter ..

hörs imorn fan , hoojs

- i can´t stop thinking of you :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0