mys söndag

precis vaknat typ , och inge bakis idag :D:D:D:D:D:D:D:D sitter nu här och skriver lite , har läst bloggarna jg läser dagligen oxå :P huhu ..
idag blire väll inte t att göra så mycket mer än att titta på allt som jag spelat in sedan i tisdags , haha . sen ska jag försöka göra klart mitt geografi arbete , annars kommer det gå utför för mig , men det är svårt att hitta det jag ska ha till mitt arbete :/

lördag:
igår var jag som sagt på innebandy match med carro , det gick inte så bra , tillberga vann med 7-2 över rönnby tror ja , något liknande iaf , vi hejade på Rönnby iaf :) hehe . efter matchen fick jag skjuts hem av carro , och då vare raket ombytning som väntade mig , för jessica frågade om jag ville följa med på fest , jag hade 30minuter på mig att fixa mig :O så det vart lite stressigt , men jag klarade det iaf , jag är så imba :P haha ..  åkte till festen med jessica , va där i typ 3timmar sen åkte jag hem för det var inte så himla skojj så jag åkte hem och umgicks med carro, marcus och johan , käkade donken och spelade buzz . sen åkte carro & marcus för dom skulle skjutsa carros kusin till jobbet , så då cyklade jag iväg och träffade johan som var med LINUS och alex , stod ute och pratade lite med dom .. sen åkte jag hem och sov :P hehe . pratade med grabbarna i spanien oxå :) hehe . fast bäckis skriver bara elaka saker , typp som att dom är ute i värmen och dricker eller att dom ligger på stranden eller liknande :P haha . så jävla elak . haha . somnade iaf vid 3 och sov till 12 , skönt ;)

skriver mer senare :) pussis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0