onsdag kväll :)

efter matchen blevre till att gå till västeråshallen för att möta carro&mackan för att sedan åka till donken så jag fick äte lite mat , vi satt där tills roffe & bäckis kommit hem ifrån arlanda efter att ha varit en vecka i spanien , dom skitarna :P
åkte sen efter typ 1timme på donken hem till roffs & hämtade han och sen åkte vi till bäckis & hämtade han sen ville grabbarna äta mat så då blevre donken igen :p haha . sen åkte vi hem till roffs och där hoppade jag, bäckis och roffs av , gick upp till han & skulle kolla på film men jag fattade inget av den så vi gick & la oss istället , roffs somnade direkt typ :P stackarn va ju helt slut efter veckan :P samma bäckis , han slocknade på soffan med både data & tv igång :P haha själv hade jag lite svårt för att somna , jag va inte så trött :P tog typ 2timmar för mig & somna :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0