regn & elände

försov mig imorse , kom till skolan en halvtimme försent , men det gjorde inte så mycket , dom hade inte gjort så mycket . men iaf när jag vaknade såg jag att jag hade fått sms av roffe & bäckis som var på väg till arlanda då dom skrev till mig för dom ska till SPANIEN jävla skitar . dom skickade smsen runt 4 imorse , som tur var vaknade jag inte , huhu .
men iaf , åkte till skolan , gjorde inte så mycket där , pluggade historia och pratade om projektet med gruppen och vår mentor ..  vi är på gång nu :) hehe .
efter skolan skulle jag träffa sofie för en fika , hehe . vi skulle träffas klockan 4 men hon kom inte så jag ringde henne massor med ggr men inget svar . tillslut vid tjugo i 5 så svarade hon då hade stackarn somnat, hehe . men hon kom iaf ner sen och vi gick till stugan och togoss en varsin dricka och en grillad ciabatta :) hehe . gottgottigottgott .. sen gick vi runt lite på stan , hon köpte 2 par stövlar , skit snygga :D hehe . jag själv köpte inget , jag måste vara sparsam med mina pengar denna månaden , av någon konstig anledning så har pengarna bara försvunnit , vet inte riktigt vad jag har gjort :/ så det blir väll till att göra en fuling & ringa mormor senare i månaden ...
nu när jag kom hem satte jag mig här för jag måste försöka göra klart mitt turism arbete , det skulle vart inlämnat igår :/ så får försöka fixa det nu ...
bäckis va inne på msn när jag kom hem så pratade lite med honom , hehe . dom hade inte så fint väder där nere i spanien , rätt åt dom ;) huhuh .. dom satt & drack på rummet , orättvist :O ! aja jag ska inte deppa för att dom är störda och rika så dom kan åka bort :P haha . jag ska njuta av att jag får vara hemma och inte komma efter i skolan , finns ju solarium :D hahah .

förövrigt så ska jag sälja min nästan icke använda FRIS & COMPANY väska , har använt den 2-3ggr , och jag vet att jag inte kommer använda den nå mer så jag ska försöka sälja den . äru intresserad kan du ju höra av dig här på bloggen eller direkt till min mobil ( om du har mitt nummer , ger inte ut det ! )



men ska plugga lite nu innan greys anatomy :D hehe . hare bra hoojs ,

- Roff <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0