R.I.P. JIM SÖDERBERG !

älskade vän, du ligger mig väldigt varmt om hjärtat .. du har alltid varit där för mig och jag där för dig .. har inte träffat dig på väldigt länge nu , men vi har alltid haft kontakt och pratat regelbundet .. vi har gjort så mycket roligt tillsammans , när vi var tillsammans hade vi alltid roligt, vi kunde aldrig ha tråkigt i varandras närhet .. du lyste upp min dag .. jag kommer alltid att minnas dig min älskade vän .. du betyder så otroligt mycket för mig älsklingen !
alla kommer att sakna dig så otroligt mycket, du var verkligen den bästa människan som fanns . du är väldigt älskad av många här i västerås , inte bara i västerås , du hade mycket vänner i andra städer oxå .. du kommer vara otroligt saknad älskade vän .. du kommer alltid att leva vidare i våra hjärtan och i våra minnen . alla har vi minst ett underbart och roligt minne med dig ..
jag själv har väldigt många underbara och roliga minnen , dagen vi blev tillsammans och tiden vi var tillsammans var en helt underbar tid , vi gjorde så mycket skoj och du tog hand om mig och jag tog hand om dig . vi har alltid stått varandra väldigt nära .. jag vet inte hur jag ska klara mig utan dig , visserligen har vi inte träffats på länge , men vi har pratat väldigt ofta och du har alltid funnits där för mig ..
asså fan jag vet inte vad jag ska skriva , jag är väldigt chockad och finner inga ord för min sorg och smärta ..
det enda jag kan säga just nu är att jag älskar dig väldigt mycket och kommer sakna dig otroligt mycket .. du kommer alltid att finnas i mitt hjärta och mina tankar .. du är den bästa vännen jag någonsin haft och nu är du borta , vad ska jag ta mig till :'( ? kom tillbaka !!!!!!


http://www.dt.se/nyheter/smedjebacken/article365599.ece

18.12.90-25.10.08

JAG ÄLSKAR DIG JIM SÖDERBERG !!


Kommentarer
Postat av: Viktoria

Beklagar sorgen , det är aldirg kul att förlora någon ! R.I.P

2008-10-27 @ 07:55:12
URL: http://vickifridlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0