sala :D

precis vaknat , lite små bakis , men det gör inget , det är inte så farligt smo det brukar så ska nog klara mig till sala ;) hehe .
men men , vi ska åka om 50minuter så jag bör nog snabba på lite nu och hoppa in i duschen , hehe ..
ska till farmor och äta mat och så tänkte jag ring til cornelia och kolla om hon vill träffa mig en liten sväng :) hehe .. hon bor på samma gata som min farmor men jag har alltid missat hennes hus , helt sjukt , men nu vet jag vilket hus det är tror jag :P haha . men men , nu måste jag hoppa in i duschen så jag är klar när mamma kommer & hämtar mig för att åka t sala :) kanske slänger in ett besök hos en viss pojke oxå ;) hehe .. länge sen jag träffade honom så det skulle vara trevligt & träffa han & snacka lite :O :)
 aja . efter sala har jag inte & göra så hör av er om ni vill göra något :) c yah :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0