skoooooolan

sitter nu i skolan och har precis gjort en argumenterande uppsats inför en liten del av min klass , det var lite nervöst innan men det gick ganska bra tror jag . det kändes som det iaf, och läraren sa bra saker så det borde väll ha gått bra :D hehe ..
slutar 11.45 idag , känns lite jobbigt för det är fan as länge kvar på lektionen och vi har typ inget att göra , det är en annan grupp just nu som redovisar sin uppsats , så vi kommer inte komma igång med något än på ett tag ..
efter lektionen blire käk , fy fan va skönt , jag är så jävla hungrig så jag hålller på att gå sönder inombords för jag är så hungrig ..
sen blire t att åka hem och tare lugnt en stund , sen blire HOCCCCCCCCCCKEY ;D skoj skoj , sen blire t att umgås med carro & elin en stund tror jag , det ska bli skojj , jag & carro kankse tar å tränar på buzz ;) huuhuh

hoojs

- roffffs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0