soffffffs

precis kommit hem efter att ha varit med carro & solat , tänker aldrig mer sola med henne , hon blir ju pepparkaka direkt :O och det blir inte jag , jag blir typ inte ens brun :P
men nu ska jag umgås med min älskade sofs och jag ska spö även henne i buzz ;) hehe . hon & carro har inte en chans emot mig ;)
här kommer ett skämt som sofs älskar , riktig sofs humor , enjoy ;)


En anka går in i en bar och frågar bartendern: "Har du bröd?"
Bartendern: "Nej."
Ankan:"Har du bröd?"
Bartendern: "Nej."
Ankan:"Har du bröd?"
Bartendern: "Nej, vi har inget bröd!"
Ankan: "Har du bröd?"
Bartendern: "Nej vi har inget jävla bröd här!"
Ankan: "Har du bröd?"
Bartendern: "Nej! Är du döv eller? Vi har inget jävla bröd här! Frågar du om jag har bröd en gång till så spikar jag fast din jävla näbb i bardisken din irriterande jävel!"
Ankan: "Har du spik?"
Bartendern: "Nej."
Ankan: "Har du bröd?"
hhahahahhahahahhahahahaha ....

- sötnos <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0