städat

precis skurat alla våra dörrar som vi har hemma , lite jobbigt faktiskt , måste ju skura som en jävla idiot .. man blir fan trött och anfådd av det fan :P haha .. ska dammsuga snart oxå , borde egentligen städa mitt rum oxå , men jag har inte den orken idag fan .
sitter nu & ska vänta på att sofie kommer , hon skulle komma & leka med mig en stund efter skolan , men när hon hade tänkt komma vettefan :P huhu .
ska & kolla på carros innebandy match sen i västeråshallen , hehe .
men nu ska jag dammsuga åt mamma så jag får lite pengar igen , det är synd att ingen betalar mig för att jag städar mitt eget rum :P haha . men men , hörs senare , skriver efter carros match :) hoojs !

förlåt mormor :'( ,  jag är väldigt ledsen att jag gör så här mot dig , men jag har ingen annanstans att vända mig , och´du har ju sagt att du vill hjälpa mig när du kan och att jag inte ska tveka om att be dig om hjälp men det tar på mig iaf , jag mår dåligt av att jag gör så här mot dig . men jag älskar dig iaf världens bästa mormor <3<3
du är bäääst <3<3<3

- roffs<3

Kommentarer
Postat av: blom

din mormor ärnog bäst <3

2008-10-06 @ 17:35:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0