tisdag & onsdag

tisdag:
hade geografi och va ute & gick med johanna & sofie på lektionen .. efter skolan åkte jag, sofs & carro hem till mig och skulle spela buzz för carro tror att hon kan vinna över mig så hon tar varje ledigt tillfälle till att försöka vinna över mig :P haha . men men , det blev inte riktigt så att vi spelade buzz, sofs ville kolla i min garderob om hon hittade nå kläder hon ville ha och det gjorde hon , samtidigt som hon städade åt mig ;) hehe . tack sofs <3 carro hittade oxå något att ta :) hehe . efter det städade resten av mitt rum sen åt vi lite mackor & pan pizza :P sen spelade vi buzz 1 gång sen var sofs tvungen att gå til bussen , men hon missade den å hon kom tillbaka och tog nästa istället. Carro jag säger bara "bättre lycka nästa gång ;)" du kommer aldrig klå mig lilla gumman ;) jag är bättre än dig bara att acceptera det :P haha .
sen blev det tv för hela slanten när flickorna åkt hem ..

onsdag:
vaknade med huvudvärk och att jag mådde illa och va helt yr , så det blev t att lägga sig igen och inte gå till skolan ..
vaknade sen vid 11 , gick in i duschen och satt där en stund , mamma kom hem vid 13 :P och å gick jag & la mig och vaknade vid halv 4 av att jag var super duper kissnödig :P haha . sen blev det till att fixa lite käk och sen fixa sig inför matchen ikväll , VIK- IF troja/ljungby .. ska sälja matchprogram och sen blire t att kolla matchen med elin, johan & johan :P carro har träning till 9 och matchen håller typ på tills dess så jag ska gå till hennes träning sen och va med henne & mackis en sväng :P sen får vi se vad som händer ;) if u know what i mean ;) ? hehe .

//
angeelica stenvi

<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0