vib match

va på carros innebandy match med johan b & johan å , vib (carros lag) vann men med hur mycket kommer jag inte ihåg men tror typ det var 6-3 eller någe liknande , dom körde mot köping iaf . efter matchen fick jag skjuts med carro hem iaf ..
så nu ska jag sova , körlektion imorn tyvärr :/ jag funderar på att inte ta körkort riktigt än , jag är inte tillräckligt motiverad för att köra just nu , jag känner lixom inte att jag behöver ha körkort än , jag har ju lixom busskort ,, trivs med att åka buss ,, annars har jag lixom mamma som skjutsar åså . så behöver egentligen inte körkort men visst det är bra att ha , ah skit samma , ska tänka igenom det där , skulle egentligen ha teori & uppkörning nästa torsdag , men avbokade den , men aja , god natt & sov gott ,
pussis

- roffs :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0