biblioteket

skolan idag:) hehe . vi hade glosläxa på engelskan , ungefär som man hade på typ mellanstadiet eller nått men iaf , vi blev förhörda på dom genom charader , det va as kul men dom jag va i lag med va lite tröga på att fatta mitt sista "framträdande" haha . jag fick innocence- oskuldsfullhet , och inte fan fattade dom vad jag gjorde heller , haha .. så vi losade mot det andra laget med 2 jävla poäng för att dom inte fattade min charad , hahah . jag antar att det är mitt fel men det är roligare att skylla på dom , haha :D
efter skolan blev det bibblan med dogge , vi har fått en skit roligt uppgift i Historian så vi gick dit för att låna lite böcker att ha till hjälp :)
nu är jag hemma och ska sätta mig med historian sen blir wow & tv :)
hare bra , hoojs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0