dagen igår var lång

jag hann inte skriva om dagen igår för det blev rätt sent och jag var jätte trött när jag kom hem men iaf ...
som jag skrev i tidigare inlägg så var jag med caroline en stund och efter hennes träning var jag med henne igen , vi träffade roffe & bäckis :) lämnade tillbaka bäckis vantar som han hade glömt i Carolines bil .. dom hade träning i råby hallen och vi skulle träffa dem efter så jag och caroline satt kvar i hennes bil på parkeringen i 2timmar och väntade på att de skulle träna klart :P haha . vi hade sketing skojj , vi tutade på folk och gömde oss och skrattade sten hela tiden , pratade massor osv .. as roligt iaf , hon får mig verkligen att skratta och vara glad :D <3
sen kom grabbsen och då hade Roffe gjort sig illa och kunde knappt skratta eller nått , stackarn :( vi satt kvar en stund i bilen sen åkte vi till stan för dom skulle hämta sina cyklar som dom av någon anledning hade lämnat där :P huhu . vi ställde oss i taxi fickan utanför sf för vi skulle bara släppa av dom men det blev så att vi satt kvar där en stund och pratade , typ 1timme :P sen när dom är på väg ur bilen och ska hämta sina cyklar så upptäcker smarta bäckis att han inte har sina nyklar med sig :P och jag & caroline upptäcker att hennes bil inte går att starta , och gissa vad ? jo batteriet hade dött , haha . så hon ringde sin pappa och han sa att vi skulle vänta i bilen tills han kom från jobbet , klockan 1 :O det var lagom kallt :O
grabbsen drog vid typ 11 eller nått sånt , vi köpte cheeseburgare och satt i bilen och snackade .. jag har lärt mig att det är spännande att umgås med caroline :P huhu . vi lyckas alltid med något knäppt :P haha .
kom hem vid 01.15 och somnade typ direkt :P huhu .

Kommentarer
Postat av: Amanda Eklund

jasså det är jag? jag tycker mer att det är du som äre. liksom hur patetiskt är det inte att gapa på mig när ditt EX satt i MITT knä!?

2008-09-30 @ 18:55:57
URL: http://dumpamig.blogg.se/
Postat av: andrea

haha jag diggar din header ;)

2008-09-30 @ 20:38:06
URL: http://byness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0