discobowling fredag :)

discobowlade som sagt igår med Carro, marcus och 2 av marcus kompisar , Joakim & Johan hette dom :) 2 mycket trevliga och roliga pojkar :) Carro&Jag var ett lag dom 2 första serierna men sen gav jag bort henne till Joakim för hon sög :P haha . sorry carro men säger bara sannigen , sanningen varar längst ;) haha . så jag kom igen lite på dom andra när jag inte hade carro längre och joakim förlorade när han fick carro :P haha .
Johan vann , marcus 2a , jag 3a , carro&jocke kom sist (inte så konstigt ) haha . efter bowlingen åkte vi till burger king och åt mat , johan bjöd mig på en baguette ;D hehe . snällis :) .. sen åkte jag hem till jessica och snackade lite bara sen gick jag hem och skulle kolla på View from the top , skit dålig tror ja för jag somnade efter typ 10-15 minuter :P haha .

sov tills johan ringde klockan 8 på morgonen , jävla galning !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0