ensam mamma söker & miss secret agent 2

precis kollat på ensam mamma söker och miss secret agent 2 med sandra bullock :) hon äger verkligen som skådespelerska , hon är kanon bra . så nu sitter jag här igen , ska snart spela wow resten av kvällen/natten , sätter jag mig nu & spelar så slutar jag nog inte spela förrän vid 4-5 så det blir kanoners :D hela familen jobbar/går i skolan imorn och jag är ledig så ingen som kommer störa min sömn , hehee :D
kommer sova hela dagen förhoppningsvis om det inte blir så att någon dum unge skickar sms eller ringer till mig så :P det brukar folk vara duktiga på att göra när jag är ledig eller sjuk eller nått :P hahha  . men iaf , wow here i come :D
hoojs <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0