Eragon

precis kollat på Eragon i vardagsrummet , mor&far gick & la sig i bra tid så jag kunde kolla på iaf en film innan jag blev trött . så jag kollade på Eragon , jag har varit väldigt skeptisk emot den men den va faktiskt riktigt bra , den kan jag rekomendera , se den :) ! men iaf så var den sorlig ibland och lite läskig ibland :$ heheh , ja jag vet att jag är lite fjolla som är rädd för allt , haha . men så kan det gå , någon måste ju vara det oxå lixom . men iaf så sitter jag vid datan i mitt rum nu och ska försöka somna nu utan musik eller TV , det kommer inte gå :/ det kommer ta flera flera timmar innan jag somnar :/ men jag måste försöka lära mig att somna utan ljud omkring mig så jag får bli utvilad någon gång och känna att jag sovit tillräckligt och inte vara helt trött hela tiden och ha huvudvärk 24/7 ..
jag är feting trött så har jag tur somnar jag ganska fort :D
men iaf så blir t att åka och köpa ny mobil t lillbrorsan imorn han har råkat glömma sin mobil i jeansen så den vill ju inte starta nu , och på tal om det så har min lillasyster fått tillbaka sin mobil , hennes jävla kompisar hade tagit den ur hennes ficka utan att hon märkte det och sa inte det förrän dagen efter :/ , vilka kompisar gör en sån ska lixom :S ?
men men ska sova nu :)
hare bra , hoojs


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0