glaaaaaaaaaad

YAY :D mina poäng och betyg i teckenspråk steg 1-3 och folkhälsokunskap kommer att gälla så jag behöver inte läsa så många kurser som jag trodde :D behöver bara läsa en extra valbarkurs nu , helt najs fan :D blir iaf lite mindre plugg , så nu kan jag verkligen fokusera på det som är viktigt och ta körkort någon gång :D hehe .
jag va förövrigt med caroline en stund idag , vi slutade tidigt för ingen av oss har psykologi , eller jag hade men hoppade av den nu när jag inte behöver läsa den . vi vart sugna på att åka på kryssning så vi ska höra oss för och sen kanske åka på kryssning nästa månad :D hehe . så nu får vi hoppas på att det blir av oxå :D det skulle vara skönt att komma bort en stund även om det bara är några timmar ..
men iaf så ska jag försöka plugga lite geografi nu den ska vara klar imorn , hoojs

p.s. carro har skaffat blogg , carolinebloom.blogg.se

Kommentarer
Postat av: Amanda Eklund

men kolla på dig liksom!

2008-09-29 @ 22:53:46
URL: http://dumpamig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0