hockey & innebandy

hejsan hejsan
jag skulle skriva om dagen igår , igår men min dat hängde sig så jag kunde inte skriva då så det får bli nu istället , som alltid så skriver jag dagen efter lixom , men men så kan det gå ;P haha .
men iaf

va ju på hockey igår med Carro & Elin iaf , vi sålde matchprogram innan matchen sen gick vi och tog en korv med bröd och sen kollade vi på matchen , VIK spelade ganska bra i första faktiskt , och i början av andra oxå , i andra gjorde dom 2 mål :D men sen mot slutet i andra kom Leksand igen och gjorde 2st dom med så när tredje började stod det 2-2 . i tredje spelade inte VIK bra alls , Leksand tog verkligen över då , dom gjorde 2mål till och vann matchen med VIK 2-4 Leksand ..
efter matchen hade inte jag, carro & elin något att göra så jag föreslog att vi skulle åka till torshälla och gå på roffe & bäckis innebandy match , så vi tog våra arslen och satte oss i carros bil och åkte dit , väl framme i torshälla så vet vi inte vart vi ska så vi får fråga en tant om vägen och hon gav oss vägbeskrivning , så vi hittade tillslut hallen , kollade på matchen . direkt när vi kom dit så fixar bäckis sig en fin utvisning , haha . och sedan fortsätter han matchen med att missa mål hela tiden , men roffe däremot gjorde mål , hehe :D
efter matchen träffar vi pojkarna och säger hej och sen åker vi , vi kör tillbaka samma väg men carro var helt säker på att vi skulle rakt på och jag &elin säger att vi sk a svänga men carro skiter i det så hon kör rakt på och gissa vart vi kommer då ? jo tillbaka till hallen :P haha . men sen så körde vi rakt på där istället för att svänga och då kommer vi ut på vägen vi skulle ha kommit på tidigare eller nått så vi åkte där och hittar ett mc donalds och köper mat och rullar sedan vidare och kör även då fel och det upptäcker vi när vi är typ halvvägs mot stockholm :P haha . så vi ringde grabbarna och frågade vart vi skulle köra och då visare det sig att Elin hade rätt på jag och carro sa att hon hade helt fel så det var ännu en gång carros fel att vi körde fel + mitt då :P
när vi väl kommer på rätt väg så kör vi hem till västerås , framme i västerås åker vi och umgås med grabbarna , roliga pojkar fan :P sitter i carros bil och lodar oss , men roligt hade vi iaf . åkte förbi SOFIE oxå , hade inte träffat henne på feting länge så det var roligt :) sen åkte vi och köpte mat på gidde grillen åt grabbarna , sen åkte vi till roffes parkering och satt där i typ 1timme :P sen åkte vi hem och sov :P haha


- han är satans jävla sööt :O :$

CAROLINE BLOM <3<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0