i brist på TV ..

nu har jag lämnat in min jävla TV som fått för sig att den ska gå sönder mitt i allt , som om inte tillräckligt med skit har hänt lixom , aja den ska vara borta i 2-3veckor , men bara för att jag verkligen vill ha min jävla TV så kommer den ju självklart vara borta i 3veckor eller säkert ännu längre .. och nu sitter jag här och håller på att dö av uttråkning , det är fan FREDAG då ska man fan inte ha så här tråkigt , och självklart ingen som vill gå på krogen och jag har ju heller inte råd men iaf , jag vill inte sitta här och bara dö framför datan :/ jag vill titta på TV vafan !!!!!
mor&far kommer säkert inte lägga sig förrän jätte sent så jag inte kan ta deras TV förrän sent och då kommer jag iaf inte höra något för dom har rummet precis vid TVn :( men aja , ska väll ta & göra något åt saken , typ ut & gå eller nått ,
hare bra , hoojs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0