idag :D

idag har jag varit i skolan , inte gjort så mycket hade bara en lektion , geografi , den bestod av information osv om västerås stad . vi har fått i uppgift att göra en guidad tur igenom västerås .. jag hamnade i grupp med sofie & johanna , kul kul :D , vi kommer äga alla andra så hårt :) vi gick på en guidad tur igenom en utställning om abbs historia osv , sen slutade vi . riktigt intressant faktiskt , jag lärde mig faktiskt ganska mycket nytt :P haha .
efter skolan åkte jag hem och tog det lugnt , sen vid halv 8 typ kom carro , marcus och roffe hit , vi spelade buzz , roffe vann av någon konstig anledning :O Carro förlorade ju som vanligt , men jag förväntade mig inget annat och jag & marcus va ganska neutrala , fast jag vann sista gången  iaf :D hehe .
sen åkte dom hem , jag åkte med dom när dom skjutsade hem roffe till johan för att säga hejdå till dom , dom åker till gran canaria imorn bitti :O avundsjuk gånger 100000000000 .. jag vill oxå ..
sen skjutsade carro hem mig igen :D hehe . gick in i duschen och satte mig här , ska kolla på nya avsnittet av OTH nu sen sova :D skola imorn :( lite orättvist , jag ska till skolan och dom ska till spanien , det är verkligen inte rättvist :O

aja god natt allesammans , sov gott :)

- SÖTNOS :$

Kommentarer
Postat av: Amanda Eklund

nej men du skrev om mig och det är ännu värre! jasså det ska jag!

2008-10-01 @ 16:07:18
URL: http://dumpamig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0