kvällen ikväll fan

har varit med carro, marcus, johan, 2 andra och jocke :)<3 vi gick först till maxi för att köpa godis sen gick vi förbi mig för jessica&madde skulle låna film av mig , hehe . sen gick jag, carro, marcus och jocke hem till marcus och skulle kolla på film , det blev först så att vi kollade på Because i said so , men den va inge bra så vi kollade på Spongebob squarepants istället fast på svenska , big fail :O ! sen så blev det till att åka hem , trök :/ så nu sitter jag här och trökar satan , ska väll försöka kolla på filmen jag lånade av jessica pessica päronpung igår som jag somnade ifrån , inte lika trött nu som då :P huhu . ska väll ta mig nå käk oxå och sen sova :)
så god natt & sov gott & hare så bra tills vi skrivs&läses igen ;) huhu .
hoojs

- satans söööt :O <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0