ledigdag & städdag

som sagt så var jag ledig från skolan idag , för läraren som jag hade hela dagen var med räddningstjänst 3or till Åland så vi hade ledigt idag :) skönt faktiskt , så jag passade på att städa mitt rum som jag borde ha gjort för länge sedan men men iaf , jobbigt & städa och dessutom var jag tvungen att dammsuga, damma , torkagolvet och då tar det extra lång tid , + att jag möblerade om och tog ut massa saker och slängde massor med saker osv .. så nu sere lite bättre ut på mitt rum iaf .. ny städat och fräscht :D
så nu blire till att sitta här en stund och försöka skriva svenskan som ska vara klar till fredag , sen blire tv för hela slanten :D
hare bra , hoojs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0