monopol

precis spelat klart monopol med mor&far, det gick bra för mig tills det började gå bra för mamma som det alltid gör efter typ dom 4-5 första varven , det var riktigt kul att spela tills mamma började bygga hotell överallt , hon hade alla gator från första gatan på första raden till gå i fängelse rutan , resten hade jag (när micke åkt ut alltså , efter typ 1,45minuter) men sen gick det bara utför för mig så det slutade med att mamma vann med alla gator och massvis med pengar .. hon vinner alltid så jag förstår inte varför vi går med på att spela det med henne överhuvudtaget ...

så nu ska jag väll ta & ruttna framför datan eftersom en viss person bara ljög om att han & jag skulle vara ikväll :@ som han alltid gör , ljuger , fattar inte varför jag står ut med det här ? varför gör jag det ?
jag blir bara sårad , men endå kan jag inte säga ifrån , varför ?

- livet, kärlek, vänner är bara skit :'( !   ( vissa iaf )

Kommentarer
Postat av: anna hedlund :)

du kan alltid prata med mig om du vill (k)

2008-09-21 @ 11:44:11
URL: http://aheedlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0