ojoj

jag ser att det var ett tag sen jag skrev något men jag har verkligen inte orkat skriva , jag somnade lixom vid halv 5 igår och vaknade vid 8 igen och sen kollade jag på tv och sen somnade jag vid 11 igen :P och sen har det varit mycket plugg osv :P
men iaf så har jag handlat lite idag , köpte en tröja på rean på gina , 2 örhängen från glitter och ett vitt linne från gina :)
ikväll blire discobowling med carro, marcus och 2 polare t marcus , hehe . det ska bli skojj , länge sen jag gjorde nå skojj med Carro , hon har jobbat så mycket i sommar och sen skolan började har vi inte gjort så mycket :P
men nu måste jag fixa iordning mig , för efter bowlingen kanske jag ska följa med pettsson och hennes hallsta kompisar ut på krogen , men bara kanske så jag måste fixa mig så ifall om jag ska med dom ut ;) hehe . men men , hare bra , hoojs , ring om det är nått , 0707-993069 xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0