skolan

idag har jag varit i skolan och haft en biståndsdag, vi hade besök av en man ifrån svenska Fn-förbundet som pratade med oss om land minor som finns i väldigt många länder och om en kampanj som svenska FN-förbundet håller på med där dom jobbar med att hjälpa länderna(några länder) med att röja minor, för just nu så är det ca 20.000 människor som dör av land minor som sprängs per år alltså, det betyder att det dör 1 människa varje halvtimme, och det är väldigt sorligt.. vi fick även prova på olika saker , aktiviteter för att försöka förstå hur det är med minor, hur farliga dom är osv .. mycket inspirerande och roligt ..
sen nu sitter jag och försöker komma igång med mitt Historia Arbete , men det går inge vidare framåt :/ .. men nu ska jag försöka ta tag i saken , bara 3 lektioner till på mig (9timmar) + egen tid hemma , men jag har massa andra jävla saker kvar oxå att göra .. fan va jobbigt att allt ska komma på samma gång , jag orkar inte plugga 24/7 , jag vill fan ha lite fritid oxå ..... men men , back to work :(

hare bra , hoojs

Kommentarer
Postat av: Pinnelimpen<3

SVAR: jo, för nån månad sen kommenterade du nåt typ "hur gör man i din tävling" men efter det sa du inget mer omd en , så jag undrade om du hade glömt tävlingen , för jag behgöver bidrag !! :P puss&kram

2008-09-18 @ 15:45:24
URL: http://pinnelinn.blogg.se/
Postat av: anna hedlund :)

det är du som är fin sötan (k)

2008-09-18 @ 19:31:33
URL: http://aheedlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0