skooolan

imorse vaknade jag vid 9 av att klockan ringde och jag va så arg då för att egentligen skulle jag få ligga och sova till halv 12 ungefär .. johan sov hos mig inatt så vi somnade vid typ halv 2 eller nått sånt :/ så va ganska trött imorse när jag gick upp .. mamma var snäll och skjutsade mig till skolan imorse , hehe . det var riktigt skönt att slippa åka buss imorse , hade förmodligen somnat på bussen då :P haha .

men sitter nu i skolan och pluggar bistånd med sofs & dogge , eller dogge tittar på och håller på med psykologi istället :P huhuh
precis haft det där jävla mötet med rektorn angående språket , så han har kommti på en lösning att istället för att läsa 200timmar språk så läser vi dom på 100timmar :/ och att alla som hade läst teckenspråk ska läsa spanska :/
men men ..
ska plugga vidare och sen ska vi gå & äta , pasta med ost och skink sås xD

hoojs <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0