tröttttttt

jaha då har man kommit hem efter en tuff natt & en rolig dag med familjen :)

natten:
somnade vid typ 2 och vaknade halv 4 av att johan ringde och va packad och inte visste vart han var (inte ovanligt!) och vill att jag ska komma & möta/hämta han där han är och dum som jag är så säger jag ja och sätter på mig feting mycket kläder och sätter mig på cykeln och börjar trampa mot honom vid halv 5 ungefär , hittar honom vid gidde vid ungefär 5-kvar över 5 , vi cyklar hem till honom och när vi kommer dit så luktar det bränt i hela lägenheten för att hans super smarta bror hade somnat medan han hade en big one pizza i ugnen och han vaknade inte av brandlarmet :/ alla förnster och balkongdörren stod öppen .. johan var hungrig så han åt några mackor och la sig sen och somnade fort som fan , snarkade gjorde han oxå så jag kunde inte somna så jag sov på soffan inatt med dörren stängd in till johans rum , mycket bekvämt och skönt med sömn ..

dagen:
vaknade vid 12 av att deras granne dunkade musik på högsta volym , och då menar jag verkligen högt , man kunde tro att det var inne hos johan dom spelade .. gick iaf upp då och duschade och gjorde mig iordning , kollade på TV en stund , en kom mor&far och hämtade mig för en dag med familjen , som vi för övrigt inte haft på as länge . vi skulle ha åkt iväg till stockholm eller nått men det blev så sent och jag hade ju dragit iväg mitt i natten/ på morgon så vi tog en stan runda istället och erikslund :) hehe . nu ska vi iaf sätta oss och spela spel och ta det lugnt med lite vin kanske :) hehe .

hörs , hare bra , hoojs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0