WOW fredag :P

det blev inge film utan det blev bara en massa wow spelande :P huhu . men jag ska snart lägga mig & kolla på Wall E , den nya tecknade/animerade filmen om någon liten robot :P huuh . hört att den ska vara rolig och söt så måste se den , fast jag är ju väldigt mycket för tecknat/animerat ändå så jag antar att jag kommer älska den , hehe :)...

äntligen har jag fått kontakt med jimmy igen , jävla snorunge lämnade in sin mobil på lagning och fick ingen lånetelefon så har inte hört något av honom på ca2-3 veckor , men idag så hörde han av sig , jag typ något tappade hakan :P haha .
men men kul iaf att han hört av sig :)

för övrigt så mår jag faktiskt lite lite väldigt lite bättre idag än det jätte knäppa inlägget för någon dag sen , men den jag pratade om då vet inte om något så jag ska väll ta & prata med den snart , när jag kommit på vad jag ska säga lixom ..
men men ..
hoppas att allt löser sig snart och blir bra , jag orkar inte må dåligt längre ..

- Tobias , du gör mig glad , du är så knäpp och rolig att jag glömmer bort att jag mår dåligt när jag pratar med dig .. tack för att du finns sötunge :)<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0