wow

dagen igår spenderades med att spela wow hela dagen faktiskt , gick bara ifrån datan för att gå på toa och hämta mat annars satt jag vid datan hela dagen fram till halv 12 för då gick jag & la mig för att kolla på The dark knight i vardagsrummet för då hade familjen gått å lagt sig så då fanns det en TV åt mig :D men självklart så kunde inte filmen där ute för att pappa skulle spela in och då funkar inte vissa amerikanska filmer så då fick jag lägga mig i min systers rum och kolla , jag somnade ifrån filmen :P haha . för när hon och kristian kom hem nu och klampade in i hennes rum så stod filmen på menyn :P haha .
så nu sitter jag här igen och ska sätta mig & spela lite till nu så jag kommer någonstans denna dag oxå :D hehe .
hoojs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0