yesboox

precis kommit hem ifrån wenströmska , va där en sväng idag med Jessica , hehe . glad att jag inte går där , jag skulle aldrig lära mig hitta där alltså shit va stor den skolan är ..
ska kankse hem till dogge ikväll och parta lite , han fyller år imorn så vi ska fira honom lite smått idag hemma hos honom på snobbudden ;) sen ska dom flesta ut på krogen tror ja , inte jag för jag kommer bara dricka för mycket och inte gå till skolan imorn och det är inge bra , så jag måste gå hem i rätt tid så jag inte dricker för mycket osv :P

min smarta lillasyster har blivit av med sin mobil så nu måste hon köpa en ny och självklart ringer hon till mormor och ber om pengar till telefonen så hon ska ju så klart få pengar , och snäll som min mormor är så ska jag få pengar av henne jag med för att jag är duktig och inte blir av med mobilen , MORMOR<3<3 ..

ne nu ska jag typ duscha och börja städa mitt rum och sen fixa mig för kvällen :) ska hem till dogge med massa folk och fira honom som sagt :)
hörs <3


Kommentarer
Postat av: emelie

haha, jag tycker wenstömska är litet :P men jag har ju gått där i 2 år ;)

2008-09-03 @ 15:23:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0