you´re all about lies

precis kommit hem ifrån skolan , ska sätta mig och ren skriva mitt & sofs arbete vi gjorde idag i skolan , hehe . sen ska jag försöka plugga lite teori , hur det kommer gå vette fan , men måste lägga på ett kål nu , snart ska jag fan se till att ha körkort jag ska fan ha körkort innan jul iaf så får ta & snabba på lite nu !
hoojs nu blire plugg <3

varför ska jag vara ärlig och snäll emot dig när allt som kommer ur din jävla mun är lögner ? jag orkar inte med det här nå mer snart , jag fattar inte vad dina lögner ska leda till, lögnerna du säger sårar mig mer än sanningen , säg sanningen i fortsättningen istället för att ljuga för mig hela tiden...
- you´re all about lies !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0