hos sofs <3

hej , jag ber om ursäkt för att jag inte skrivit på ett tag men har bara inte orkat . det har hänt mycket sedan jag skrev sist, jag har fyllt år , blivit singel igen , bråkat med familjen , osv ,
inget jag vill gå vidare in på här direkt , men men .

nu är jag iaf hos sofs och ska få en liten smink kurs av hennes pojkväns syster som precis utbildat sig till make up artist. så hon ville träna lite på några av sofies kompisar så då valde hon mig och tine och linda :) hihi . just nu håller tine på och blir sminkad ,
sofs ska även färga mitt hår :)
efter att ha varit hos sofs så ska jag hem och träffa robbin , eller det ser så ut just nu iaf , men vi får se hur det blir ;)
hihih .
nu ska jag lyssna på vad hon säger istället för att nörda mig här :P
hare bra , hoojs ..

Kommentarer
Postat av: sofie

DET VAR KUL!

uppdatering om ikväll vill jag ha.

MASSA SMASK! Borstade du tänderna?

2009-02-18 @ 22:57:47
URL: http://sofs.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0