tallin

idag blir det kryssning till Tallin :) sover på båten inatt går iland imorgon bitti sen blire att åka med båten hem igen imorgon kväll :) hemma iland på tisdag någon gång , ingen aning om när men det blir nog kanon bra :)
jag var bakis som satan igår så blir att ta det lugnt på båten , hahah . kan ju inte gå runt i tallin och spy precis :P
det ska iaf bli svin kul :) köpa lite alkohol med sig hem , hihi , blir kanon bra det där :)

nu ska jag spela harpan lite sen blire t att fixa sig , sen åka hem och hämta mitt jävla csn kort som jag tydligen skulle ha med mej :P sen blire buss till el stockholmo kvart över 1 :D skojjjs

hörs då , hare bra hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0