40årsfest ;D

idag äre 40årsfest för micke som gäller ;D en jävla massa sprit och en jävla massa människor som kommer hit ;D skojjs på högsta nivå :)
blir te att äta smörgåstårta , dricka alkohol, äta tårta, cheesecake , chips och massa annat onyttigt men framförallt massor med alkohol ;D haha . nu låter jag som värsta alkoholisten men vafan , äre fest så äre , det ska bli skoj som fan ;D
johanna kommer att vara här , hon står för taxin ikväll sen , så blir nog te att träffa någon rolig människa ;) hihi . känn dig träffad ;D haha .

precis fixat klart mig , jag klippte lugg på jullovet som jag inte använt någon gång alls , men har lovat corre & johanna att ha det idag så jag har lugg nu ;D vart faktiskt ganska nöjd ändå , blev helt okej fint :)
men nu ska jag fixa det sista , tupera håret ftw ;D haha .
hooojs, kommer en bild här under :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0