balbalbal

efter lunchen tog jag & carro oss en tripp upp till Ruths för att jag skulle kolla på balklänning till studentbalen i maj :D hihi . provade en jävla massa , provade nog fan minst 15st klänningar , huihih . men bara 7-8st som var helt okej snygga åså :)
Carro är ett bra smakråd att ha med sig när man ska prova kläder , speciellt bra när jag skulle prova balklänning .. jag ska ha vita klackar till :)
här under följer kandidaterna ;D haha

 1. tubklänning med dragkedja bak mörkgrön i färgen, lång                           
 

2. tubklänning med pärlor i mönster över bysten med korsetsnörning bak blå/lila i färgen , lång                                                                                 


3. tubklänning med dragkedja bak svart och beige i färgen, lång


4. halterneck klänning , pärlor fram över mage och byst med dragkedja bak röd i färgen, lång


5. tubklänning med dragkedja bak turkos/blå i färgen, lång


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0