CARRO`S DAG & FREDAG :D

hihih , blev stan idag när jag vaknade med jessica, gick runt lite , skulle inte köpa något men det blev en till cardigan och en till tunika som jag redan har fast i andra färger , hihihi , i love rea ;D hihihi .
Jessicas supersnälla pappa bjöd oss på spicy , hihi , myspys , sen kom pettsson vi gick till magic lines för hon hade fått nå fnatt och ville pierca naveln ;P haha - men ante var inte där så hon skulle gå till ett annat ställe , men då var den snubben på lunch så vi gick till min frisör och mötte min mor som skjutsade mig till johan för att hämta hans ps2 som jag&brudarna + mackan ska ha till singstar ikväll hos carro´s kusin , hihihi .
söta johan , ringde mig stup i kvarten när jag var på stan och sa att han saknade mig och ville träffa mig innan han åkte t adam , sötnos , hihi . så vfick träffa han typ 5miuter när jag hämtade ps2an , sen träffas vi inte förrän sent ikväll när vi ska hem t han efter krogen och sova , hihih  , saknar han redan :$ , hihihi .

ne nu ska jag skölja ur blonderingen på mor & mig själv ;D hihih . hörs då <3

KANONKVÄLL IKVÄLL MED FLICKORNA , GRATTIS BÄSTACARRO !!!!<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0