helg ;D

kul att jag gick upp halv 11 idag för att åka ut & övningsköra med mor och när jag är på väg hem t johan med mina saker för helgen så ringer han & säger att vi inte har någon spanska idag  , bra planerat skolfan !
tänk på dom som bor långt bort , som t.ex. Slem i min klass hon bor fan enda borta i bålsta , hon måste åka tåg i 1timme typ och buss innan det , kul för henne & komma t skolan och upptäcka att det inte är någon lektion , smarta skolfan !!

så istället för att åka t skolan körde jag & mamma i 2 timmar och 30minuter , vi åkte även och bokade min klänning så gott folk vi har en vinnare :)
  denna blev det :)
riktigt nöjd faktiskt , den är svin skön att ha på sig , den är snygg och den satt bra :) på bilden sitter den inte riktigt som den ska för det var en stor storlek , men kommer nya bilder när vi sytt om den osv :)

nu sitter jag hos johan , han är ute med sina polare , så jag ska passa på & spela lite på hans gubbe ;D hihihi . eller så ska jag fylla på med speltid på mitt (A) hihih .

hoojs

Kommentarer
Postat av: dan Pope

Haha härma mig med hissa och dissa ;D. Klart, vem vill inte vara som mig? ;D btw, orka wow ;D det är så 90-tal ;D hrhr Gears Of War FTW!

2009-01-22 @ 19:35:14
URL: http://danpope.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0