igår onsdag & idag torsdag

estet i skolan på morgonen , träffade slem , ser henne nästan aldrig vi har bara 2 lektioner tillsammans i veckan , galet jobbigt för vi hade så jävla skojj förra året , alltid roligt med den knasbollen , haha .
vid lunch gick jag med dan till magic lines för han skulle pierca sig i läppen och örat , men då vi kom dit hade inte ante kommit än , förväntat måste jag säga , så vi gick med berga & viktor och åt på konserthuset , moussaka , helt okej faktiskt , sen gick jag & dan tillbaka till magic lines och då hade inte ante kommit än heller så vi satte oss och väntade på han , satt där i 1 timme och väntade på att han skulle bli klar med alla när han väl kommit dit , kom därifrån vid kvart över 1 typ , btw DAN du är skyldig mig 100kr , don´t forget ;D hihih .
åkte sen hem t johan och hämtade kläder till han för det vankades utgång på kvällen , gick till al forno med tjejerna först och drack lite och de åt , mysigt , ni är toppen flickor:) sen träffade vi johan, simon, dogge, peter och jesper på rock baren , var där till halv 1 sen åkte jag hem med flickorna , sov någon timme sen kom älskling hem och gjorde mig sällskap i sängen , mysigt :)

orkade inte riktigt upp ur sängen imorse , lite små bakis , haha . älskling åkte iaf till skolan medan jag låg kvar hemma och sov , blev tandläkaren vid 2 , usch ett hål , så nu måste jag verkligen skärpa mig med sockret osv ..
sen har ajg abra tagit det lugnt , åkt en sväng med anton oxå , elin & carro var här en sväng oxå , blir t att sova i gustafs säng inatt , orkar inte bädda rent min , tagit bort lakanen och nu orkar jag inte bädda i nya , haha .
så blir snart film där inne och sova , trött som satan ..

carro fyller år imorn :D grattis gumman <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0