ihhh hihihi

vaknade kvart över tio av att telefon fan ringde , en jävla skrattande bäbis , smart val av ringsignal angeelica säger jag bara :P haha .
det är nån tjej ifrån nå modelhouse i stockholm som ringer . hon frågade om jag var jag och sen sa hon att min kompis Emma hade varit där och hon skulle dra så hade hon gett mitt namn & nummer , så nu får jag åka dit med 2kompisar och ta kort och bli stylad , kostar ingenting mer än biljetten dit . ganska roligt men jag har hört att bilderna inte blir så bra , men iaf , jag betalar ju inget mer än att åka t sthlm och det kan man ju inte riktigt klaga på , stockholm är skojj :) om jag har pengar iaf ;P
så om det är någon som är intresserad så säg till :) hihi ..
nu ska jag försöka hitta någon mat och käka sen ska jag spela lite wow (A) hihi .
pussis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0