kanonkväll

började dagen med att åka ner på stan och köpa present till micke som fyller 40år på söndag ;D åt spicy med johan & johan , sen åkte jag hem till mig och väntade på johanna & corre som kom hem t mig för vi skulle ut & brumma lite bil ;D hihih..
Tessan kom över för vi skulle skjutsa henne till Hässlö på fest , party party !;) , vi ¨åkte till elgiganten och lämnade in min kära skräp mobil , så den skickades iväg till sony ericsson för reklamation , så får se hur det blir med ny mobil & pengarna tillbaka om 3-4veckor ;D hoppas det är värt väntan ..
sen blev det att gå till ica maxi för att köpa ingredienserna för att baka chokladmuffins med chokladfyllning hemma hos johanna , med henne å corre ;D
när vi väl ska gå ut , gissa vem som står där ? ingen mindre än min stora kärlek , Peter Damm :O jag började gråta lite smått , jag har inte sett honom på 2 år och inte pratat med honom sedan vi gjorde slut :'( det var faktiskt lite hemskt ..
sen släppte vi iaf av tessan och sen blev det donken för corre & johanna skulle äta :)
dit kom även mirra & Anton ;D hihihi , sötpojkar <3 ,
sen åkte vi hem till mig och hämtate muffinsformar och lämnade bilen , då kom min morbror och tony och började smycka bilen med avspärrningstejp ;P haha . så stackars den som ska använda bilen först av mina päron ;D haha .. skulle kunna ge vad som helst för att få se det :P hahaha . men då måste jag ju hjälpa till att ta bort allt så jag struntar i det ;P haha .
sen blev det baka hos johanna med henne & corre :) vi bakade chokladmuffins med chokladfyllning , svingoooda ;D hihi .
efter det blev det massor med prat och Let´s dance ;D hihi .
tack tjejer för en otroligt mysig kväll :) synd att vi skiljs åt snart :(
<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0