måndag

jag skrev inget igår :P jag var lite upptagen med annat , morfar kom på besök för att fira micke som fyllde 40år igår :D hihih . det var trevligt , ett tag sen jag träffade morfar så det var mysigt :)
vi åt mat , fikade och pratade massor :)
efter dom åkt hem spelade familjen poker , jag kom 2a ;p min jävla lillebror Oscar krossade mig ;P haha . men men jag åkte iaf inte ut först så jag är nöjd med min prestation ;P haha .
sen bar det av till Sala för att lämna grabbarna hos deras mor ;D
hämtade upp johan på vägen hem sen , mys , vi kollade film , och spelade spel ;D hihi .

idag har det inte hänt mycket :P än iaf ;P haha .
ska plugga lite natur så jag blir klar med den till på onsdag ;P och ska börja tänka på vad fan jag ska forska om istället för kyrkogårdar ;P haha .
sen blire t att åka med mor & far till hälla , dom ska kolla på ny grill & jag ska kolla ny telefon , sen ska jag be att bli avsläppt på stan så jag kan kolla på någon present åt lilla Carro som fyller 19 om några dagar ;D hihih .
sen kommer johan tillbaka senare ikväll ;P haha . verkar som att vi sitter ihop och gör allt tillsammans men så äre inte , tro inte för mycket nu ni som läser ;D haha .

hoojs ;D

Kommentarer
Postat av: dan Pope

Haha, jag är fewt smart! :D det är du som är dum som inte insätt det föränn nu ;D

2009-01-19 @ 21:49:58
URL: http://danpope.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0