måste ge mig

jag måste seriöst sluta upp med att vara en sån jävla prylbög som jag är .. min telefon är sönder men jag får fan ta & stå ut för jag har inte råd att köpa ny igen , har inte ens haft denna i ett år , jag måste ha denna tills mitt abbonemang går ut och det är i Mars , jag måste även om jag inte vill .. jag ska istället tatuera mig , jag vet inte riktigt vad jag ska göra .. jag ska göra något för jim tror jag , eller 7stjärnor efter ryggen men det kommer kräva mycket mer än det jag redan har . så vi får se hur det blir med den saken , jag måste dessutom fixa en bild på hur jag ska ha det så vi får se hur det blir . kanske kan önska sig i 19års present , bara 1 och en halv månad kvar tills dess så ;D hehe . men nu ska jag joina johan i sägen , snusmumriken sover redan :O

hoojs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0