naturkunskap B

jag spyr på naturkunskap B och micke hjelm .. för det första är han värsta monstret när han gör frågor och har genomgångar och för det andra så hatar jag naturkunskap ! och för et tredje är det en 100p kurs som ska hålla på till sommarn men idioterna på min skola har bestämt sig för att den ska gå dubbelt så snabbt så vi har inga mer lektioner , bara en jävla uppgift vi ska göra , så egentligen skulle kursen varit klar till jul . jävla puckonissar , finns inte en chans att jag klarat den där kursen , visserligen har ajg inte varit på så många lektioner heller men det blir ju inte bättre av att dom gör såhär :O
visserligen måste jag ju göra skiten , men jag har verkligen ingen ork att göra något mer i det här jävla skit ämnet .. men är snart klar så det känns skönt , eller iaf med denna uppgift , måste bara göra om alla prov sen som jag inte gjort och som jag fått ig på , och det är minst 4-5st :O suck !
men men nu ska jag sluta klaga , k'nde bara att det vore skönt och skriv av sig nägonstans :P haha .
nu ska jag göra klart skiten:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0