nya tag

hej alla som läser detta ( inte för att jag tror det är många som läser min blogg men iaf )
jag har nu vaknat upp ur min mardröm till liv och inser att jag verkligen lever ett jävla skit liv , jag behandlar människorna i min omgivning på ett så jävla elakt och själviskt sätt så jag inte själv förstår hur fan jag ens har kompisar kvar ..
den som råkar mest illa ut är den som betyder mest för mig . jag är verkligen eldsen att jag beter mig så här, jag är en skit och har alltid vetat det men nu ska det bli ändring på det .. från och när jag vaknar imorn , (alltså den 12/1) så kommer det ske förändringar i mitt liv , jag ska städa bort allt gammalt skit ur mitt liv, jag orkar inte leva såhär nå mer ..
jag orsakar baraolycka i mitt eget liv och min omgivnings .

jag ska börja plugga ordentligt och skaffa ett jobb så jag verkligen kan flytta härifrån när jag tagit studenten och börja om på riktigt. jag kan inte bo kvar här resten av mitt liv , jag måste ut i världen , eller iaf sverige ..
jag ska sluta vara en sån jävla självisk människa som jag alltid varit , hon ska bort , henne kan ni räkna som död från och med imorn .
jag ska respektera alla runt om mig, jag ska bli en bättre människa helt enkelt ..

dom senaste dagarna har jag haft en konstig känsla inom mig , jag har gråtit otroligt mycket , jag har haft hemska tankar flygandes i mitt huvud , jag har velat försvinna och aldrig mer komma tillbaka , jag vill inte vara en sån människa som går runt och tänker och mår så hela tiden .

jag vill iaf tacka alla som stått ut med mig och står ut med mig , ni är guldvärd , jag älskar er så ..
men mest av allt älskar jag dig johan kent folke blomberg , jag vet att jag är en idiot ibland , eller snarare jämt , och du anar inte hur glad jag är över att jag kan prata med dej om allt och du finns här att umgås med . du anar inte hur glad jag är över att du är en del av mitt liv , skulle du försvinna vet jag inte vad jag skulle ta mig till.. du är bäst och jag älskar dig otroligt mycket <3


Jim söderberg , när du lämnade världen , dog en bit av mig, jag blev en annan person , en jag inte tycker om , tyvärr . det är inte ditt fel att jag blev såhär , men jag saknar dig så , jag behöver dig , du var en sån underbar människa , du fick mig alltid att må bra när jag mådde dåligt , bara att läsa ditt namn på displayen på mobilen eller på datan gjorde mig glad igen , orden som kom ur dig var otroliga , du var en sån himla smart kille, du hade kunnat bli något väldigt stort här i världen.. jag har alla dina ord inom mig och bär dem med mig genom livet , det är dom som fått mig att inse att den jag blivit är en idiot, en självisk jävla idiot , ju mer jag tänker på dig kommer orden tillbaka till mig, det är som att du pratar med mig när jag sover , jag vet att du finns i min närhet , jag tror inte på spöken men dig tror jag på .. jag vet att du vakar över oss , över mig , jag skulle aldrig klara av det här utan dig vakandes över mig .. jag vet att du hör mig varje kväll då jag gråter mig till sömns och säger mina "böner" till dig , jag tror inte på gud , jag tror på dig jim , du är min gud .. jag älskar dig nå otroligt , jag tänker på dig jämt , jag saknar dig otroligt mycket ..
kom tillbaka !



- tomorrow is the start of something great , i hope !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0