orkaorkaorka

jag fattar det inte , varför ka jag få värsta plugg-glöden just när jag ska gå och sova ?
jag har varit i skolan idag och gjort typ ingenting eftersom vi hade engelska , vi gör inte så mycket på dom lektionerna :S sen efter det hann jag ta mig en sväng på gina sen hem t johan för att va där i typ 1timme för sen bar det av till hockey och sälja matchprogram med carro, linn & elin :) dumma carro fixade så vi fick nå fula jävla tjocktröjor (svarta) som det stod "JAG SÄLJER MATCHPROGRAM" på med gult :P haha .
såg matchen med dem , träffade gulljohan där , hihih :)
sen bar det av hem vid typ halv 10 nästan :P
kom hem kollade på oth och gossip girl från igår i USA ;P huhu , fy på mig som laddar ner :p haha . (A)
och nu ligger jag i sängen och är inte ens lite trött , läste igenom boken jag fick av Ulrica idag (min historialärare) som jag skulle hitta inspiration i . jag vart värsta pepp på atbörja plugga nu , fick värsta plugg-glöden som sagt :o helt galet att jag bara ska få det mitt i natten lixom :S

samtidigt som jag lider av detta lider jag av kärleksproblem oxå :S jobbigt ....
jag är galet intresserad av en pojk , som är intresserad av mig med men sen finns det en annan liten pojk som är intresserad av mig med och det finns en annan liten äckel tjej som är intresserad av min pojk som jag är intresserad av oxå .. jag vill bara strypa henne , klå upp henne , säga åt henne att hon inte har en chans för att jag är snyggare än henne , men kan ju inte göra det för det stämmer ju inte :/ varför ska det vara så jobbigt för ? varför ska det alltid vara någon mer inblandad i sånt här , kan jag inte bara få vara intresserad av en kille och han av mig och sen blir vi tillsammans , lever lyckliga i alla våra dar och sen var det klart med det ?
just nu skulle jag vilja leva i en saga där just det där händer .. snälla ta mig bort !

dessutom i sagor behöver man inte ha körkort , där får man köra utan körkort , så vill jag ha det , jag har ingen körkortsglöd , ge mig !!! peppa upp mig till att ta körkort snälla !

sug på allt det här nu .
fan egentligen , tänk att jag faktiskt skrev om mina tankar nu :O har fan inte hänt förut :O jag har fan bara skrivit om mina dagar tidigare , gash , det var något nytt :) hoppas det uppskattas iaf ..
nu är jag på värsta tankar humöret så ge mig förslag på något att ha tankar kring , gärna något som jag blir osäker på och måste  argumentera både för och emot :) i löööövet it ;D

och Dan jag är smart :D

ne fan nu ska jag lägga mig och brainstorma lite kring historian och lägga mig , estet imorn klockan halv 9 :O skoj som fan , längtar fan till det varje vecka , ska bli så skojj :)

god natt alla <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0