sex and the city

jag sitter och pluggar , lyssnar på musik och har tvn på , det är just nu sex and the city på 3an.
och charlotte har träffat en kille som för henne är helt perfekt som hon är galen i typ , han verkar vara lika galen i henne , men när de sitter i soffan så drar han i hennes huvud att hon ska suga av honom och hon säger att hon inte tycker om det , men han envisas med att han inte kan vara i ett förhållande utan avsugning .
då blir jag lixom väldigt jävla arg , varför äre så jävla viktigt med avsugningar ? ja menar om en tjej skulle säga slicka mig här & nu skulle en kille göra det då ? det tror jag fan inte , ja menar ett förhållande är så mycket mer än oralsex , och sex är mer än bara oralsex .
sen blev jag ännu argare när han säger "men du kan väll slicka min pung?" asså äckel ! vill hon inte suga av dig så vill hon väll för fan inte slicka på din hängiga håriga jävla pung .
vad fan är njutningen i att bli slickad på pungen? kan någon kille som blivit slicka på pungen och gillade det förklara det för mig , snälla .
missuppfatta mig inte nu , jag har inget emot oralsex.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0