the hills

gash jag skulle städa senast jag skrev här men råkade sätta på tvn och fastnade framför ett the hills marathon :P haha ..
så kollade på det från typ 2-6 :P skojjs , så nu har jag fastnat för det , inte sett ett enda avsnitt innan dom jag såg idag så ska sätta mig vid mtvs hemsida nu och kolla på några tidigare avsnitt .
om det är någon som läser detta som har boxarna från tidigare säsonger , snälla låt mig låna dom :D ?

men efter det så städade jag iaf :D blev inge omublering , det får bli imorn istället . spelade sen monopol med johan, emma & oscar , johan fan vann , men det stod åtminstonde mellan han & mig , hehe :D nybörjar tur säger jag bara ;D
sen blev det tv igen , och ytterligare 2 avsnitt av the hills :p hihih .  så nu blire fler ,
hörs imorn guys ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0