today

var och klippte mig idag klockan halv 12 , blev faktiskt riktigt fint tycker jag iaf ;D jag är nöjd . sen blev det till att gå till spicy och köpa mat , gick till skolan och åt , snackade med peter sen kom marcus, jessika & fredrik och joinade oss , de spelade vänd tia och fuskade lagomt med jessika , haha . marcus som alltid är hungrig åt upp resterna av min mat när jag var mätt sen satt han och dregglade över min cola , så han fick resten av den sen oxå ;P hahah .
sen gick jag och övningskörde , det gick feting bra , så nu har jag bokat in mina sista lektioner sen blire halkan och rå plugga teori och köra satan , nu fan ska jag ha körkortet !
sen blev det skola , engelska med ett litet test på våra ord och hur mycket vi hade lärt oss av texterna vi läst osv ;P gick helt okej , kunde mer än jag trodde för att inte ha pluggat något :P haha .
sen blev det lite snack om jobb intervju , hahah , säger bara prostituerad och nakenbartender ;D hhahha . eller vad säger ni carro, johanna & dogge ;P ? hahhaha
efter skolan gick jag & carro & mötte elin och natta för att gå och sola , riktgit jävla skönt faktiskt , men jag & carro glömde sätta på fläkten så vi svettades satan där inne , värsta äckliga svettpölarna efter oss ;P haha .
jag brände mig satan i ansiktet iaf , så nu gör det svin ont ;P
träffade älskling idag oxå , han kom hit med jennifer och aleks ;P stod utanför och knäppa oss lite & snackade , mysigt :) trevliga människor det där , hihi..
ne nu ska jag krypa ner bredvid johan i sängen och mysa och sova , ESTET IMORN ;D hihih..
hare bra hojs , god natt , <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0