trötter

jag blev nästan klar med naturen , har den jobbigaste frågan kvar och den kommer ta tid så den får jag göra torsdag natt för då har jag tid igen att plugga ;/
blir hockey imorn med carro & elin , KROSSA LEKSAND imorn ! längtat efter den matchen hur länge som helst nu , hihihi , ska bli så skojjs :D sen på torsdag blire t att gå på stan en sväng , övningsköra med mor , och städa mitt rum och göra sista skiten på naturen :/
fredag blire baka , baka , baka, baka och åter baka + städa ! jobbigt , inget jag ser framemot direkt .
men nu ska jag sätta på en film och försöka sova , johan kommer senare :/
hoojs , god natt ..


- don't cry over someone who wouldn't cry over you - Lauren Conrad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0